Reklamace zboží

Reklamace zboží

Potřebujete zboží zakoupené reklamovat? Velmi nás mrzí, že náš produkt nesplnil plně Vaše očekávání. Uděláme vše pro to, aby byl pro Vás proces reklamace maximálně jednoduchý. Záruční doba je 24 měsíců a běží ode dne, kdy jste si objednávku převzali. Vaši reklamaci vyplníme v co nejkratším čase.

 

Chcete zboží vrátit? Stáhněte si tento  Reklamační protokol.

 

Jak zboží reklamovat?
  • V první řadě vezměte prosím v potaz, že reklamovat nelze vady, které vzniknou běžným opotřebením nebo použitím zboží k jiným účelům, než k jakým je vyrobené.
  • Jde-li o jinou vadu, pak před zabalením zboží zkontrolujte a ujistěte se, že není nepřiměřeně znečištěné, vlhké nebo jinak hygienicky závadné.
  • Vyplňe si formulář a zašlete nám jej společně s fakturou nebo dokladem o zaplacení na adresu elektronické pošty hkohut@seznam.cz.
  • Vytiskněte si formulář, vyplňte a společně s fakturou nebo dokladem o zaplacení přibalte ke zboží.
  • Zboží včetně obou dokumentů nám zašlete poštou na adresu Pod Javory 2058/18, 678 01 Blansko.
  • Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů. O jejím průběhu vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.

 

Potřebujete poradit?

  • napište nám na: obchod@trenershop.cz
  • nebo volejte na: +420 777 975 754

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení